Giveaway Blogger SS | shahida rahim blog

Isnin, 27 Januari 2014

Giveaway Blogger SS


http://shafiquestevenson.blogspot.com/2014/01/giveaway-blogger-ss.html
Salah satu rahsia kejayaan adalah memandang segala sesuatu hanya pada sisi positifnya saja. Karana kalau kita memandang dari sisi negatif, maka tak akan pernah ada habisnya. Mungkin kita akan terus mengeluh dengan keadaan. Semakin banyak mengeluh kita akan memancarkan tenaga negatif dan akan merugikan kita sendiri.

ciri-ciri positif yang ada dalam diri
  • sabar - perlu ada dalam diri kerana dunia blogger ni mmg banyak cabaran dan rintangan..contohnya macam blog saya ni pernah dikatakan buruk!kalau xsabar mmg dah lama berhenti berblog ni.
  •  rajin - mmg kena rajin update blog, walaupon kekadang mmg malas!blogwalking cari kenalan,selalu support bloggers dengan join GA yang diaorang buat.
  • bersifat sosial - mana2 bloggers yang komen dekat entry mmg akan balas balik dan yang mana tinggalkan jejak dekat chat box pon mmg akan jejaki balik.
emm tu je kot,xboleh lebih2 nnt jadi bangga diri pulak..ihiks ^_^


5 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sini...sabar itu perlu untuk kita menempuhi alam blogger,kita kena rajin Blogwalking dan harus bersifat sosial untuk kita leh dekat dan mesra sesama sahabat blogger yang lain kan...hehe...

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim