Rexylla FB Page Launching Giveaway | shahida rahim blog

Selasa, 7 Januari 2014

Rexylla FB Page Launching Giveaway


rexylla, rexylla blogshop, giveaway, 
hai2!
jom pakat2 terjah blog REXYLLA ni! blog ni merupakan online blogshop yang menjual pelbagai jenis pakaian perempuan serta pre order t shirt. korang juga boleh ke laman sosial facebook REXYLLA .pakaian yang dijual di REXYLLA ni sangat2 pretty+adorable!sure korang pasti akan tertarik dan membelinya!pakaian di REXYLLA ternyata membuatkan si pemakainya kelihatan anggun dan bergaya. REXYLLA juga ada membuat pre order baju running man.kepada peminat running man boleh la klau nak order di blogshop ni.so tunggu apa lagi!pada yang nak cuci mata dengan keindahan pakaian di REXYLLA ni dipersilakan terjah masuk blog REXYLLA ni!dah cuci2 mata tu klau berkenan tu bolehlah isi form yang disediakan. ataupon klau ada segala kemusykilan boleh la bertanya di rexylla.blogshop@gmail.com.insya'allah akan dibalas dengan kadar segera.

antara pakaian yang dijual di REXYLLA



jenis pakaian yang saya suka pakai
saya suka pakai pakaian yang simple tapi nampak cantik..seperti peplum fishtail tu kerana ia nampak cantik dan yang penting ia labuh dan menutup aurat.

pakaian yang in trend dunia pada masa sekarang ialah  trend mode. trend mode ni ternyata menjadi gaya yang paling hits di dunia fashion wanita sekarang.gaya mode ni ternyata telah muncul pada era 60 an akan tetapi sekali lg telah menjadi hits dan popular di kalangan wanita pada tahun 2014 ini.
antara pakaian  trend mode yang popular sekarang
1) black and white stripes
2)  geometric prints
3) shift dress
4) rainbow sweater
5) fitted turtleneck
6) colorful tight

tagging 1 2 3

2 ulasan:

  1. terima kasih kerana sudi join GA kami. untuk makluman, GA telah pun tamat dan pemenang akan diumumkan tidak lama lagi.

    BalasPadam

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim