fonts comel2! | shahida rahim blog

Ahad, 2 Februari 2014

fonts comel2!

assalamu'alaikum

hai korang!korang tahu tak tempat nak download fonts yang comel2 untuk lappy korang??saya ada terjumpa  dekat sini dan sini!fonts nye mmg comel2 lah..maybe blogger2 lama dah tahu kot!tapi xpe saya share pulak untuk newbie2 macam saya ni!sekarang tengah mendownload font2 comel tuh!so korang jomlah sama2 memperbanyakkan lagi fonts comel2 yang ada kat lappy masing2 ^_^
 nanti boleh la apply dekat blog masing2!saya pon tengah usha2 cara nak apply fonts yang dah download tu kat blog!nnt dah jumpa caranya,saya akan share ngan korang pulak eh..kalau yang dah tau,sudi2kan lah ajar newbie macam saya ni ^_^..ok then,see ya!


comel tak????banyak lg tau dekat page2 tu!korang kena pg tengok sendiri :)



pssstt my blog dah tukar header baru :) thanks to batrisyia delaila!cantik dia buat :) jom ramai2 follow blog tisya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim