akad nikah! | shahida rahim blog

Ahad, 20 April 2014

akad nikah!

assalamu'alaikum

sob..sob..sob.. adik ida dah nikah!dah xde geng nak gadoh2 tinggal dua orang je..huhu..adik ida nikah pada 26/3/14 hari tu..waaawaa..adik kawen dulu dari akak!dah jodoh dia dulu..redha je la kan.

gotong royong masak2 untuk hari nikah (hari sampai kerja org kelantan kata..huhu)

)





muafakat membawa berkat!ecececeh..orang taman yang sangat membantu!thanks ye makcik2 ^_^ tanpa makcik2 gulai xmasak la jawapnyeee..hihi

malam akad nikah (masjid)




time dekat masjid ni ada dua pasangan yang nak nikah..yang baju putih tu k.awen ngan orang kg ida.lupa nak snap gambar pengantin perempuannye..hehe

abaikan si gemok kat belakang tuuu..hihi
*3 beradik sorang dah kena kidnap tinggal lg 2 org..

malam akad nikah (rumah)





amboiihh gelak kemain korang ye..mentang2 lah dah kawen!hihi

p/s doakan ida cepat bertemu jodoh ye ^_^
next entry ida nak kongsikan gambar2 dorang berdua time sanding pulak :)
nantikan......

14 ulasan:

  1. sama cantik sama padan..Alhamdullilah..masih ada lagi semangat gotong royong dalam majlis kenduri..salam singgah ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah dekat kelantan ni masih ada lg gotong royong untuk apa2 majlis :)

      Padam
  2. Tahniah kt adik ida. Slmt pgnting baru moga kekal hingga ke jannah. Ida next lak ek.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..ida xtau lg..masih mencari yang terbaik ;)

      Padam
  3. Hihi.tahniah adik ida..xpe jodoh dh tertulis..nt ad bahagian utk ida :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi..insya'allah klau ada jodoh xkemana :)

      Padam
  4. tahniah....semoga awak pun cepat2 bertemu jodoh...amiin..

    BalasPadam
  5. doa byk2. in sha allah akan sampai jodoh paling sesuai di saat paling sesuai.

    BalasPadam
  6. lagi 2 org tu bila nak nikah? hheee

    BalasPadam
    Balasan
    1. lg 2 org tu xtahu lagi..blom sampai jodohnye lg hihi

      Padam
  7. Balasan
    1. haippp soalan cepumas ni..hihi..klau ada jodoh nnt nikah la :)

      Padam

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim