Give Away Contest by Izzlegacy Boutique!! | shahida rahim blog

Ahad, 6 Julai 2014

Give Away Contest by Izzlegacy Boutique!!

http://www.myfizwan.com/2014/06/give-away-contest-by-izzlegacy-boutique.html

Jom ramai-ramai sertai "Give Away Contest by Izzlegacy Boutique". Original entry boleh klik pada link ini: http://www.myfizwan.com/2014/06/give-away-contest-by-izzlegacy-boutique.html
Butik Izzlegacy terletak di The Atmosphere, Seri Kembangan. Ia merupakan sebuah vendor butik dengan produk utamanya adalah baju kebaya nyonya dan lain-lain jenis kebaya. Anda boleh dapatkan kebaya nyonya yang cantik-cantik dengan design, motif dan warna yang menarik kerana Izzlegacy mempunyai lebih kurang 600 design baju kebaya nyonya diatas brand Izzkebaya. Ramai yang telah membeli kebaya nyonya Izzlegacy (Izzkebaya) dan sangat berpuas hati dengan sulaman kebaya yang halus dan jahitan yang kemas. Pelbagai jenis kelengkapan kebaya ada dijual di butik Izzlegacy seperti kain pareo, kain batik kembang payung, kain batik selisih, kain songket dan pelbagai jenis kerongsang kebaya. Selain dari baju kebaya nyonya, anda boleh dapatkan pelbagai jenis produk yang lain seperti jubah muslimah, baju kurung moden, baju kurung cotton, candy dress, flat shoe, blouse, tudung bawal, aneka shawls, baju kurung kanak-kanak, dress kanak-kanak, kebaya kanak-kanak, aneka jenis biskut dan banyak lagi produk dibawah satu bumbung. Untuk melihat produk-produk di Izzlegacy Boutique, korang boleh layari laman web rasmi Izzlegacy Boutique dengan klik pada link berikut: http://www.izzlegacy.com.

 mengapa saya perlu shopping baju raya di Izzlegacy Boutique????
  1. ida tak pernah lagi shopping baju kebaya. tak pernah pakai pon baju kebaya. tengok macam cantik tapi tak berani nak pakai lagi. so kalau ida dapat baju kebaya dari Izzlegacy Boutique ni boleh lah ida beraya sakan di hari raya nanti.
  2. Izzlegacy Boutique merupakan satu online shop yang serba lengkap dengan pelbagai jenis pakaian,tudung/shawl, biskut,kasut,pakaian kanak-kanak dan banyak lagi.so kalau nak shop memang berbaloi just perlu tengok dan pilih mana yang berkenan di satu tempat sahaja.
  3. sangat terpikat dengan baju kebaya dari  Izzlegacy Boutique kerana design nya yang sangat cantik dan terdapat bernacam-macam design yang boleh kita pilih.lebih-lebih lagi tang sulamannya memang perfect!
  4. baru tahu yang baju kebaya boleh digayakan dengan berbagai cara. memang terpikat habislah dengan baju kebaya dari Izzlegacy Boutique ni!harap-harap dapatlah beraya dengan baju kebaya tahun ni..hihihi
baju fesyen apa yang saya nak pakai time raya tahun ni??

sudah semestinya baju kebaya. fall in love with baju kebaya!

 tag

  1.  http://iolacaviarofficial.blogspot.com/
  2.  kaktusoren.blogspot.com
  3.  http://www.ladyainaa.com/
  4.  http://www.ayuinsyirah.my/
  5.  http://www.kisahsidairy.com/
  6.  http://aisyahambris.blogspot.com
  7.  http://sallyyatiey.blogspot.com/

 hadiah

Pemenang pertama : Satu set baju kebaya (baju+kain) yang bernilai RM160.
Pemenang kedua: Sehelai baju kurung/dress yang bernilai antara RM80 - RM100.
Pemenang ketiga: Sehelai Shawl/Tudung bawal yang bernilai antara RM40 - RM60


tamat 15 julai 14








 

1 ulasan:

  1. gud luck!
    kebaya? mmg cntik bile pakai ketat then kita xleh pakai ketat, so tgk jela org pakai :)

    BalasPadam

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim