dapat hadiah baju gojes lagi! | shahida rahim blog

Sabtu, 15 Mac 2014

dapat hadiah baju gojes lagi!

assalamu'alaikum

waaaah minggu ni dapat lagi baju2 yang gojes!hehe thanks pada para sponser yang terlibat! syukur alhamdulillah rezeki masih ada ^_^
nak tengok baju apa yang ida dapat sebelum ni klik sini

malas nak cerita panjang2..korang layan ini gambar dulu deh





sangat cantik kan??hehe..sayang rasa nak pakai..tak berkesempatan lagi nak pakai,so gantung dalam almari lah jawapnyeee..
yang gambar 1st tu ida dapat dari IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014..nama nye  Sophia Geometrical Dress ..kelaaas gitu!sangat cantik!dan2 je dapat warna favorite!alhamdulillah..sponser untuk dress ni ialah page Jubah Muslimah Moden & Gorgeous Dresses!tq sponser..sesape nak shopping jubah dan dress boleh beli kat sini!semuanya gojes2 dan yang penting menutup aurat!

gambar 3rd pulak dari Big GA iman dan huda!thanks tau korang buat GA yang best!ida dapat mermaid skirt warna purple!juga warna yang ida suka..memang cantik tau mermaid skirt ni!nampak cam kecik je nasib baik muat..hoho..sponser untuk skirt cantik ni adalah Mie-mie Chin ! thanks tau!

gambar yang last pulak fish tail dress!sangat pretty!dapat dari 1st GA che dyla..thanks dyla buat GA yang superb! sponsernye pulak ialah koleksi jelita! tq sponser! sangat2 suka baju ni..gabungan hijau dan pink..sweet2 gitu..sesape nak baju macam ida ni boleh la usha2 dekat page koleksi jelita ni!pelbagai jenis dress ada kat sini!nursing dress pon ada tau!semuanya cantik menarik dan yang penting harga mampu milik..jom lah terjah koleksi jelita sekarang!

thanks again para2 blogger dan sponser2 yang terbaikkk!

4 ulasan:

  1. waaaaa. bestnyeeee. hehe tahniahh yee :D

    BalasPadam
  2. Wahh baju turquoise pink tu cantik! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. cantik kan yunk! bajunye labuh smpai ke kaki..sesopan gitu lah klau i pkai..hoho

      Padam

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim