congo bars again! | shahida rahim blog

Ahad, 23 Mac 2014

congo bars again!

assalamu'alaikum

hai korang!
again??semalam ida buat congo bars lagi!hoiii baru je ida buat 2 hari lepas..memang la dorang ni!adik2 request nak makan lagi!tak cukup kata mereka..dah adik2 request si kakak terus je buat!ida suka buat congo bars ni sebabnye senang nak buat, barang2 pon simple je dan yang paling penting dapat dua bekas Tupperware tau!ha makan lah korang puas2! baru semalam buat tapi ida tengok dlm peti ais 1 bekas dah habis..ayoyo..macam mana ni jangan la request lagi..naik jemula klau makan selalu..kali ni ida buat mantaaap sikit!letak choc banyak2!hehe..sedap!entah kemana la diet ida ni kan!adik2 punya pasaaaal.klau nak tengok congo bars 1st ida buat dan resepinye tengok sini !

jom layan gambar pulak



macam mana korang??nampak sedap tak??kekeke..

2 ulasan:

  1. Jemput join GA ayie =)
    http://ayielifememory.blogspot.com/2014/03/minigiveaway-1-by-ayie-atiqah.html

    BalasPadam
  2. jealous ahh. haha nanti nk try buat jugak lha

    BalasPadam

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim