keyword "rahim banyak lemak" | shahida rahim blog

Jumaat, 9 Mei 2014

keyword "rahim banyak lemak"

assalamu'alaikum

 keyword menarik minggu ini


memang kelakar sangat2 bila tengok keyword yang orang search dekat blog kita kaaan..memang akan tergelak sakan la..untuk minggu ni keyword yang menggeletek pundi kencing ida ialah keyword "rahim banyak lemak" hahahahaha memang gila2 ida gelak!siyes mentang2 la abah kita nama rahim dia search macam tuuuu..ohooooiii kalau tahu dek abah ida mahunyaaaa dia marah..kihkihkih..okeh nanti nak tunjuk dekat abah nak tengok reaksi dia macamana..ida bet dia akan gelak jugak..hihi..kebanyakkan yang dorang search memang entry2 yang ida buat la kecuali yang "rahim banyak lemak" dan "ku puteh" tu..huhu ida xpenah dengar la pulak produk "ku puteh" ni..mohon share klau yang tahu..hikhik

 

 

 

 

4 ulasan:

  1. mungkin orang tu cari informasi pasal masalah rahim tu ida...

    BalasPadam
  2. Blogwalking sini. Nak menang Kcolly ?

    Jemput join.

    http://sayasyiera.blogspot.com/2014/05/mini-giveaway-kcolly-by-syiera-firdaus.html

    BalasPadam
  3. Dah cantik blog akak. BTW, jemput join http://batrisyiagiveaway.blogspot.com/2014/05/awesome-giveaway-by-tisya-giveaway-blog.html

    BalasPadam
  4. Hehe macam2 org google kan..lucu plak ^_^

    BalasPadam

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim