super awesome new year Giveaway by Miss English | shahida rahim blog

Jumaat, 3 Januari 2014

super awesome new year Giveaway by Miss English

assalamu'alaikum
http://kisahnadiah.blogspot.com/2014/01/super-awesome-new-year-giveaway.html 
 kenangan bersama blog saya ni tak lah banyak kerana saya baru dalam dunia blogging ni.saya start berbelog pun pada 27 oktober 2013.hmm baru je kan?!bak kata orang masih bayi lg ! dan ia memerlukan banyak tunjuk ajar dari sifu2 blogger lain.kalau dah berblog dalam masa 2 bulan 7 hari je mana nak datangnya segala kenangan pahit dan manis tu,ye idok??buat masa sekarang ni xde lg lah kenangan2 pahit dialami tp kenangan manis banyak sangat!yg paling manis bila blog ni dilahirkan,betapa susah payah cari tuto dekat web camne nak letak background,template.chatbox,banner,dan macam2 lglah sampailah lahirnya blog yg tak seberapa ni but i'm really proud of  my blog!lagi satu kenangan manis bila blog ni dah ada followers!even seciput je tp i'm really glad!thanks to my followers!a big applause to all of them!saya sangat sayangkan blog pink saya!!kerana ia pengikat tali silatulrahim sesama manusia di alam maya!walaupon tak penah berjumpa tetapi still boleh berkawan dengan baik!agreed??!saya ada cipta sebuah pantun secara spontan ni untuk blog tercinta.xtau lah menjadi ke tidak..huhuhu..sekian.

zaman sekarang semuanya moden belaka
internet,blog,facebook selalu menunggu
kenangan bersama mu blog tercinta
biarlah sampai ke akhir waktu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim