It's Okay, It's Love | shahida rahim blog

Rabu, 6 Ogos 2014

It's Okay, It's Love



semalam ida ada review korean drama jugak kan???semalam review pasal the night watchman.harini ida nak cerita pasal korean drama yang menggantikan You're All Surrounded iaitu it's Okay, It’s Love!drama ni pon best jugak!ada pelakon dari the master's sun!

sinopsis

Cinta boleh bercambah dari tempat-tempat yang paling tidak dijangka dan walaupon dalam fikiran yang paling sesak. Jang Jae yeol (Jo in Sung) adalah penulis novel misteri terkenal dan DJ radio popular  dengan personaliti yang berduri. Selepas berjumpa dengan pakar psikiatri Ji Hae Soo (Gong Hyo Jin) dalam talk show yang Menyelidiki tentang minda-minda jenayah, mereka telah berselisih pendapat. Tetapi apabila teman wanita Jae yeol telah meniru hasil kerja nya, telah memaksa jae yeol untuk bersembunyi daripada wartawan-wartawan berakhir dan dia sehingga dia dapat membuktikan dia tidak bersalah, dalam pada itu,dia tidak disangka-sangka menjadi rakan serumah Hae Soo . Jae yeol berpindah ke sebuah rumah yang dipunyainya yang disewa oleh Hae Soo; Jo Dong Min (Sung Dong Il), seorang ahli psikiatri  dan rakan sekerja Hae Soo; dan Park Gwang Soo (Lee Kwang Soo), seorang lelaki muda dengan sindrom Tourette. Jae yeol dan Hae Soo mempunyai personaliti yang berbeza dan juga mempunyai sindrome yang berbeza, dapatkah mereka membantu satu sama lain dan sembuh daripada parut yg mereka hadapi??? "It's Okay, It's Love" adalah 2014 Korea Selatan siri drama yang diarahkan oleh Kim Kyu Tae.


main cast




Jo In Sung as Jang Jae Yul

Gong Hyo Jin as Ji Hae Soo

Lee Kwang Soo as Park Soo Kwang

Sung Dong Il as Jo Dong Min

D.O exo
*sumber gambar di atas adalah dari google!

kalau nak tengok kwang soo si pembelot berlakon jadi seorang yang mempunyai sindrom tourette dan si cute D.O dari exo kena la tengok drama ni huhuhu..


p/s jom lah tunggu apalagi!




2 ulasan:

  1. Blogwalked!

    Jangan lupa join segmen ABM

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/08/segmen-bloglist-cerita-adinda-baizura.html

    BalasPadam

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas
with love shahida rahim